Založ si blog

O nešťastnej žene v novom meste

A tak som tu. Hlavné mesto. Všetko som podriadila tomu najviac zaujímavému a starostlivému mužovi, akého som kedy stretla; ktorý ma ako každý iný človek svoje chyby hodné akceptovania – z mojej strany, pravdaže. Ľúbim ho, rešpektujem ho; viem sa s ním milovať aj hádať; viesť ho, aj sa mu podriadiť. Zmena priestoru, domova, mesta, práce, ľudí, hektiky, stresu. Po tridsiatke idú niektoré veci ťažšie, ale aspoň už nemám na očiach tie priblblé ružové okuliare, ktoré nútia ženy robiť hlúposti kvôli osudovým mužom. Alebo som si po tridsiatke zastrela zrak dobrovoľne?

 

Vedela si, do čoho ideš. Je normálne, že je to ťažké, je to len piaty týždeň. Si tu päť týždňov. Musíš vydržať. Vydrž to. VYDRŽ TO.

 

Kedysi – päť týždňov dozadu – som mala čas pre seba, mohla som si robiť „svoje veci“ – čítať pred spaním (aj počas dňa); písať záverečné správy do práce, zlepšovať sa vo svojej práci, spracovávať podklady, vytvárať systémy… – aktívne pracovať aj počas voľna, lebo moja práca ma bavila; skladať si puzzle pri audioknihách; stretávať sa s otcom, starým otcom, kolegyňami; venčiť psa v lese; sadnúť do auta a ísť sa prejsť za mesto; v súčasnosti sa môj život zmrštil na nudnú, no vo svojej nudnosti pre wannabe workoholika stresujúcu prácu, v ktorej nevyužívam ani  25% svojho potenciálu a venčenie psa uprostred betónu na sídlisku. To sú mantinely, v ktorých žijem a uprostred ktorých korčuľujem na roztápajúcom sa ľade v tupých korčuliach a padám na hubu, nonstop. Ja viem, že stále môžem robiť všetko to, čo som robila predtým, nikto mi v tom nebráni, on mi v ničom nebráni, vo všetkom mi vychádza v ústrety a toleruje moju mrzutosť a trápi ho môj nočný plač a viem, že ho ničí moja veta „chcem ísť domov“, lebo chce(l) pre mňa, pre nás, vytvoriť domov tu; no ničí ma toto mesto, v ktorom všetko dlho trvá a všade je milión ľudí a ja to nedávam, introvertne a sociofobicky to nedávam, pretože nemám energiu na iné veci ako sú presuny z bytu do práce a venčenie psa.

 

Mám obedovú pauzu v práci a píšem tento blog, lebo…

 

Lebo sa cítim sa osamelo a nepotrebne.

 

Zmenila som mesto a mám pocit, že som sa zmenila celá. Nevidím východisko.

 

O nešťastne zamilovanej žene

18.02.2019

Všetky sľuby, ktoré si pod vplyvom emócií a orgazmov dávame, platia iba v noci a potom sú passé. A to ma oberá o istotu, ničí mi to interné systémy a štruktúry, ktoré mi uľahčujú fungovanie, pretože mám rada pravidlá a poriadok a jasnú cestu – to je pre mňa podklad na emócie, ale emócie pre mňa nie sú podkladom k fungovaniu. V krátkodobých abstrakciách sa neviem [...]

fico, šimečka

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Erik Tomáš

Hlas chce mať šéfa NR SR, odvoláva sa na koaličnú dohodu. Podľa Gröhlinga Danko zablokoval voľbu predsedu

28.04.2024 14:41

Pokiaľ by nebol zvolený predseda parlamentu z Hlasu-SD, strana to môže považovať za porušenie platnej koaličnej dohody.

Rafah

Abbás: Útoku na Rafah môžu zabrániť len Spojené štáty

28.04.2024 13:30

Plánovanej pozemnej operácii izraelskej armády v Rafahu na juhu Pásma Gazy môžu zabrániť iba Spojené štáty, uviedol Mahmúd Abbás.

Rusko, Deň víťazstva

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

outsideristka

Narcistická a egocentrická eko-bio-raw spoveď s výťažkom sebareflexie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2800x
Priemerná čítanosť článkov: 1400x

Autor blogu

Kategórie